понедељак, 18. август 2014.

Narukvice prijateljstva






Kako volim sve da probam, reših da napravim i neku narukvicu prijateljstva od konca za gonlene. Nije mi bilo lako da shvatim s koje strane treba provuci konac da bih napravila odredjenu mustru. Prvo sto sam shvatila to su bili cvorići koji idu sa leve strane prema desnoj

To je ta široka. Radjena je sa duplim nitima. Vrlo je lepa ali još uvek nisu svi čvorići jednako zategnuti




Zatim sam na isti nacin uradila ovu tanku, eeeeee ona je već prelepa.



Na ovoj sam ponovo na početku. Naučila sam da radim levo, desno i sredinu. Radila sam po jednu nit ali u svim nijansama zelene boje . I na njoj ima po neka greška u zatezanju niti, ali mustra je naučena.




Ostale su bile sve bolje












Savladala sam i srculence, tako da sam napravila malu kolekciju narukvica u raznim nijansama plave boje




sve na gomili.
                                                       Ovo je proba sa crveno-belom vunom





Pravi šareniš. Ako neko ovo bude gledao, shvatiće da se stvarno sve može ako se hoće. Ja sam pravi primer za to.

                                                                                        Pozdrav od Mee bo !





Нема коментара:

Постави коментар