уторак, 15. јул 2014.

Igrarije sa žicom


     Ovaj kalem za konac je negde iz šezdesetih godina proslog veka. Nasledila sam ga od pokojne tetke. Secam se da smo kao deca sa tim kalemom štrikali šarene gajtane od vunice. Sada sam na potpuno isti način radila sa tankom žicom, nešto tanjom od  0,3 mm. Efekat je fantastičan samo još da pronadjem odgovarajuće kopče i narukvica je gotova.


Ovaj broš i mindjuše radila sam sa heklicom. Kao pena su.



     Ovu narukvicu sam radila sa kalemom ali sam je spljostila da ne bude valjkastog oblika.



   Samo sam probala kako se savija bakarna žica iz kabla od  TV antene








    Sasvim jednostavno a oduševilo je moju ćerku. Danas sam i meni uradila dva prstenčića. 




     Ovu narukvicu i mindjuše uradila sam juće. Žica za osnovu je 1mm a plela sam sa o,6 mm.






     Eto, to je moj početak igranja sa žicom. Da li ću se u toj tehnici usavršiti ili ne, to neznam, ali mi je jako zabavno i čini me srećnom.

2 коментара: